lauantaina, joulukuuta 17, 2011

"Stockan kello"


"Stockan kello", originally uploaded by Anna Amnell.
Tämän kellon alla tavataan. Tuli hämminkiä, kun se pysähtyi eilen 16.12.

Mieheni oli aamulla käymässä ruokakaupassa ja huomasi, että kello oli väärässä. Tämä kuva on otettu aikaisemmin ja myöhään ilalla.

1960-luvun joulu

Christmas in 1967, Nordiska Museet. Näin Ruotsissa. Oliko joulu samanlainen Suomessa 1960-luvulla? Suuri koko/large size