maanantaina, huhtikuuta 09, 2012

Kukkia Aalto-maljakossa


Huhtikuun tulppaanit, originally uploaded by Anna Amnell.
En pidä Aallon suunnittelemista rakennuksista. "Vohvelikeksikin" pilaa Katajanokan. Hänen nojatuolinsa ovat epämukavia ja jotkut edustustuolit suorastaan vaarallisia. Olen nähnyt vieraan keikahtavan eräillä hienoilla kutsuilla lattialle Aallon nojatuolista.

Pidän Aalto-maljakosta. Kyllä siinä voi pitää kukkia. Olen tarjonnut siitä hedelmäsalaattiakin. Siinä voi säilyttää esineitä.

Onnellista pääsiäistä!


  Aalto-vaasi

Aalto-vaasi kelpaa kukkaruukuksikin

sunnuntaina, huhtikuuta 08, 2012

MIkä on tämä sininen kukka?


What is this flower?, originally uploaded by Anna Amnell.

Hyasintti. Näin voimakkaasti tuoksuvaa kukkaa en voi pitää kodissani. Mutta kaunis se.

  IMG_8261

Onko se sittenkin hyasintti, kuten Hannele kirjoittaa tuolla kommenteissa? Siltä näyttää, Katsoin myös Googlella hyasintteja ja löysin samanlaisia isoja, muhkeita sinikukkaisia hyasintteja. Olen allerginen voimakkaille tuoksuille, joten meille ei osteta hyasintteja. En ole nähnyt niitä moneen vuoteen.