maanantaina, elokuuta 22, 2011

Korvakipu tylsistyttää


Flowers, originally uploaded by Anna Amnell.
On ikävää herätä korvakipuun. Nyt korvissani on enää vain tylsistyttävä ja onneksi lievä kipu. Olen harvoin kokenut korvasärkyä, lapsillani ei ollut koskaan mitään vaivaa korvissa. Pääsen vasta illalla lääkäriin.

Pidän bloggaustaukoa toistaiseksi. :)

Kukat sain mieheltäni lohdutukseksi.

P:S. Google Chrome ei näytä tätä blogia välillä ollenkaan ainakaan minulle, toivottavasti näyttää muille. Ehkä johtuu macista. Safari ihan OK:

5 kommenttia:

  1. joku sanonut et valkosipulin kynnen vois laittaa korvaan, helpottaisi. Eihän maksa eikä vaivaa, jos kokeilisi.

    VastaaPoista
  2. Tuntuu, että se kirvelisi liikaa. Ei tarvinnut laittaa tänään puuduttavaa lääkettäkään, pelkkä Panadol auttaa. Menen illalla lääkärille. Nykyään flunssa oireilee korvissa lievänä ärsytyksenä, mutta lääkäri ei näe niissä mitään vikaa. Nyt luulen, että on tulehdusta. Tämä on minulle aivan uusi ongelma, jota tarkkailen.

    VastaaPoista
  3. Tällainen tylsä olo on muuten erittäin sopiva tekstin korjaamiseen. Ei lähde mielikuvitus karkaamaan uusille teille. :)

    VastaaPoista
  4. En usko, että vika blogisi näkymättömyyteen, on Google Cromessa, minulla näkyy aina, joskus katselen myös Firefoxilla...

    Ikävää tuo korvasärky, minulle se on lähes tuntematon juttu.

    Oikein hyvää uuden viikon alkua sinulle, Anna<3

    VastaaPoista
  5. Aili, kaikki on nyt järjestyksessä. Abtibiootteja korville. Nähtävästi lievän flunssani jälkitauti. Vähän parempi olo jo. Yllättävän väsyttävä vaiva.

    VastaaPoista