sunnuntaina, heinäkuuta 02, 2006

Kenen filmitähden näköinen olet?

Mieheni sanoo, että hän ihastui minuun, koska olin Shelley Wintersin näköinen. Se ei tuntunut silloin kovin imartelevalta, sillä olin nähnyt Wintersin vain pulskana komediennena. Sitten näin hänen nuoruudenkuviaan. En löydä niitä, joissa nuori Shelley ja nuori minä olemme aika samannäköisiä. Tässä on kuitenkin yksi kuva Wintersista:
Shelley Winters

Kaikkein eniten imarteli se henkilö, joka sanoi nuoremman sisareni ja minun muistuttavan Francoise Dorleacia (minä) ja Catherine Deneuvia (sisareni). Sisarestani se oli totta.

Pakko kertoa, että latinanopettajan mielestä minulla oli lehmänsilmät. Ehkä se johtui siitä, että töllistelin häntä suurin silmin, kun yritin pysyä hereillä hänen opettaessaan latinan kielioppia. Olisin halunnut lukea lukiossa ranskaaa, mutta ranskan lukijoiksi haluavia oli yksi liian vähän.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti