lauantaina, marraskuuta 26, 2005

Toteuta unelmasi. My Old Bear, a doll & teddy bear museum in Lézan

Website. Musée de poupées & nounours de Lézan )




Photo: Anna Amnell
- Kuule, Nallevaari, kyllä se niin on, että vaikka tuolla netissä on kaikenlaista mukavaa asiaa, niin minun lempiluettavaani on MY OLD BEAR'n sivut.
- Minä oon ihan addiktoitunut niihin Molla Maijan, eikun Ulla-Maijan sivuihin. Eilenkin kun sinä olit päivätorkuilla, minä seikkailin siellä tassunjäljissä ja löysin vaikka mitä. Se on minulle vähän sama juttu kuin se kaappi niille Narnian lapsille: pääsee toisiin maailmoihin. Voi kun minäkin uskaltaisin toteuttaa unelmani niin kuin Ulla-Maija.
- No, mikä se sinun unelmasi on, Nallemuori?
- En kerro. Sittenpähän näet.

My Old Bear -museon sivut kolmella kielellä. Klikkaa Suomen lippua, niin pääset suomenkielisille sivuille. Taputtele tassuja, seikkaile, tutki, löydät paljon muutakin hauskaa teddykarhuista, nukeista, lelumuseoista. Ulla-Maija Suonpään blogi Museopäiväkirja

4 kommenttia:

  1. Kiitos käymästä historiablogissani. Kiva kun piipahdit.

    VastaaPoista
  2. Oikeastaan vaeltelin kaikissa teidän perheen blogeissa ja koin ne ensisijaisesti taideblogeina. Luin kyllä historiaakin. Kun blogeja on Suomessakin jo hyvin paljon, on usein sattuma, että löytää mieluisia blogeja.

    Pirkko

    VastaaPoista
  3. Suomessa on iso Teddy Bear Museo.

    Terveisä vaan, Carrizo.

    VastaaPoista
  4. Kiitos vihjeestä.

    VastaaPoista