torstaina, tammikuuta 26, 2006

Kysely/Quiz: Neljä



resepti ja kuva: Pirkka

Tämä kysely löytyi Olrikilta

4 työpaikkaa, joissa olen ollut: kotiäiti, suggestopediamenetelmää käyttävä opettaja, huonekaluosaston myyjä tavaratalossa, tekstiilikonsulentti

4 elokuvaa, joita voin katsoa uudelleen ja uudelleen: Diktaattori, Huone Firenzessä, Jane Austen kirjoista tehdyt filmit

4 paikkaa, joissa olen asunut: Suomenlinna, Nikosia, Toronto, Montana

4 TV-ohjelmaa, joista pidän: vanhempi Miss Marple-sarja, luistelukilpailut, historia- ja luontodokumentit, Ylpeys ja ennakkoluulo-sarja

4 paikkaa, joissa olen käynyt lomalla : Kuhmo, Niagara, Tallinna, Firenze

4 suosikkiruokaa: savumunakoisokeitto, lohi ja raakasalaatti, ratatouille, marjat

4 saittia, joissa käyn päivittäin: ?

4 paikkaa, joissa haluaisin olla mieluiten tällä hetkellä: New York, valtameren ranta, Pariisi, Tallinnan vanha keskusta

4 blogia, joita suosittelen: ulkosuomalaisia -Marja-Leena Rathje , Hanhensulka, Anni Heino ja Jura Jukola (Roomassa).

4 kommenttia:

  1. Savumunakoisokeitto kuulostaa mielenkiintoiselta...Onko jotain Roasted Eggplant Soupin tapaista (http://www.recipezaar.com/4897)? Pidän kovasti munakoisoruoista, mutta keittoa en ole koskaan niistä kokeillut.

    VastaaPoista
  2. Minä en tiedä miten se keitto oli valmistettu. Olin erään ulkomaisen ystävän vieraana Palace-hotellin ravintolassa. Se keitto oli uskomattoman hyvää. Minulla ei ole valitettavasti varaa mennä syömään sitä uudestaan.

    Täytyy kokeilla tuota reseptiä. Kiitos siitä.

    VastaaPoista
  3. Hauska lastu! ja kiitos suosituksesta :-) !!

    VastaaPoista
  4. Savumunakoisokeitto kuullostaa hyvältä ja eksoottiselta!

    VastaaPoista